Background Image

سوالات متداول

  • خودپرداز
    • هنگام استفاده از دستگاه خودپرداز (ATM) در صورت کسر شدن پول از حساب مشتری واریز نشدن آن به حساب به کدام بانک باید مراجعه کرد؟

      با مرکز امداد مشتریان بانک آینده (27663300) تماس گرفته شود و شماره کارت، تاریخ، ساعت، مغایرت مشخصات فردی با شماره تلفن را به کارشناس مربوطه اعلام نماید.

    • در صورت ضبط کارت مشتری توسط خوپرداز چه اقدامی باید انجام شود؟

      در صورت ضبط کارت مشتری توسط خوپرداز چه اقدامی باید انجام شود؟

    • در صورت سرقت موجودی از کارت مشتری و برداشت وجه توسط خودپراد بانک آینده چه اقدامی باید انجام شود؟

      پس از اعلام به مرکز امداد مشتریان بانک به مراجع قضایی مراجعه شود، پس از طی مراحل اداری با در دست داشتن نامه دادسرا به بانک آینده به آدرس میدان آرژانتین –خیابان بخارست –خیابان پانزدهم –بانک آینده مراجعه شود تا موارد درخواستی مقام قضائی ارسال گردد.

    • نحوه تحویل کارت ضبط شده به مشتریان چگونه است؟

      پس از 72 ساعت از زمان ضبط کارت به شعبه صادر کننده کارت مراجعه شود. -در صورت حضور ماموران بانک در محل میتوان با ارائه اصل کارت ملی و رسید دستگاه پس از احراز هویت کارت را دریافت نماید.

    • حداکثر زمان رفع مغایرت حساب توسط بانک چقدر می باشد؟

      حداکثر 48 ساعت بعد از بروز مغایرت .

    • در صورتی که عملیات بازسازی به پیغام success منجر نشود، چه اقدامی صورت پذیرد؟

      دستگاه restart شده و عملیات بازسازی تکرار گردد، در صورتی که پس از چند بار، باز هم بازسازی صورت نپذیرد با مرکز امداد مشتریان تماس گرفته شود.

  • کارت های بانکی
    • در صورت مفقود شدن کارت آیا امکان ابطال سریع کارت وجود دارد؟

      بله پس از مفقود شدن کارت سریعا با شماره امداد مشتریان بانک آینده تماس حاصل فرمائید تا سریعا نسبت به غیر فعال کردن کارت اقدام شود و یا به نزدیکترین شعبه بانک مراجعه فرمائید.

    • در صورت فراموش کردن رمز کارت چه اقدامی می بایست صورت پذیرد؟

      با مدارک شناسایی به نزدیک ترین شعبه بانک آینده مراجعه فرمائید. در صورتی که محل اشتغال به کار شما کارت شما را تهیه کرده است ارسال یک نامه رسمی به تجارت الکترونیک ارتباط فردا جهت صدور مجدد رمز کفایت می نماید.

    • آیا امکان چاپ طرح و لوگوی رنگی بر روی کارت وجود دارد؟

      در صورتی که درخواست دهنده حقیقی و حقوقی درخواست کارت به تعداد بالاارسال نماید امکان پذیر است.

    • سقف شارژ کارت های خرید و هدیه به چه میزان است؟

      هدیه به میزان 5 میلیون رال وکارت های خرید فاقد محدودیت می باشد.

    • آیا امکان صدور کارت های خرید به صورت بی نام وجود دارد؟

      خیر تمامی کارت های خرید بانکی طبق مصوبه و قوانین بانک مرکزی جمهوری اسلامی می بایست با نام بوده و کد ملی دارنده آن ثبت گردد.

    • آیا کارت های خرید بانکی امکانات کارت های نقدی معمولی(کارت های متصل به حساب های کوتاه مدت) بانکی را دارا می باشند؟

      کارت های خرید در صورت نقدی بودن تمامی امکانات کارت های معمولی بانکی را دارا می باشند.

    • حداکثر میزان برداشت از کارت های خرید و هدیه به چه میزان است؟

      امکان برداشت روزانه 4 میلیون ریال از خودپرداهای بانک آینده برای این نوع از کارت ها تعریف گشته است.

  • پایانه های فروش
    • نحوه درخواست دستگاه POS چگونه است؟

      تماس با مرکز ارتباط مشتریان، مراجعه به یکی از شعب بانک و تماس با نمایندگی مربوطه

    • نحوه تغییر شماره حساب متصل به دستگاه POS چگونه است؟

      مراجعه به شعبه بانک و تکمیل نمودن فرم تغییر شماره حساب

    • نحوه تغییر نشانی فروشگاه در رسید دستگاه چگونه است؟

      تماس با مرکز امداد مشتریان

    • نحوه تسویه حساب چگونه است؟

      با اتصال به شبکه ملی شاپرک تسویه حساب با پذیرندگان مطابق دستورالعمل مصوب بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران می‌باشد.

    • چه مبلغی به عنوان کارمزد کسر می گردد؟

      در حال حاضر هیچ‌گونه کارمزدی از پذیرندگان کسر نمی‌گردد.

    • کدام کارت ها قابل استفاده برروی دستگاه POS می باشند؟

      کلیه کارت‌های عضو شتاب توسط این دستگاه قابل استفاده می‌باشد.

    • امکان مشاهده گزارش تراکنش ها چگونه است؟

      تماس با مرکز امداد مشتریان، مراجعه به صفحه اصلی سایت

    • در صورتی که تراکنشی موجب کسر از کارت شده، در عین حال رسید ناموفق داشته باشد، بازگشت وجه به چه صورت است؟

      در این صورت بازگشت وجه به صورت خودکار و ظرف 72 ساعت کاری صورت می پذیرد، در عین حال می‌توان از طریق سامانه تلفنی 29911-021 و ثبت اطلاعات، مغایرت ایجاد شده را پیگیری نمود.

    • در صورتی که تراکنش موفقی انجام شده، ولی مبلغ تراکنش به حساب پذیرنده در همان روز واریز نگردد، مغایرت مربوطه به چه صورت رفع می گردد؟

      ظرف 48 ساعت کاری به صورت خودکار، مبلغ به حساب پذیرنده واریز می گردد.

    • در صورتی که در دستگاه POS، عملیات تسویه حساب صورت نپذیرد چه باید کرد؟

      بایستی از دستگاه، بازسازی به عمل آید.

    • در صورتی که عملیات بازسازی به پیغام success منجر نشود، چه اقدامی صورت پذیرد؟

      دستگاه restart شده و عملیات بازسازی تکرار گردد، در صورتی که پس از چند بار، باز هم بازسازی صورت نپذیرد با مرکز امداد مشتریان تماس گرفته شود.

    • در صورتی که دستگاه در انتظار خط آزاد بماند، علت چیست؟

      یا اینکه خط تلفن وصل نیست یا تنظیمات سانترال روی دستگاه با خط تلفن شما مطابقت ندارد.

    • در صورتی که شارژ دریافت شده از دستگاه مشکلاتی از قبیل شارژ تکراری و ... وجود داشته باشد چه کارهایی باید انجام دهیم؟

      با شماره تلفن پشتیبانی که در پایین رسید خرید شارژ وجود دارد تماس گرفته شود. لازم به توضیح است که سه شماره در رسید خرید شارژ وجود دارد : شماره تلفن پشتیبانی، امداد پذیرنده و امداد کارت. شماره مربوط به موارد ذکر شده شماره تلفن پشتیبانی می باشد. همچنین این شماره در رسید فروش شارژ نیز وجود دارد.

    • در فرایند خرید شارژ از دستگاه پایانه فروش، نیاز به نگهداری رسیدها وجود دارد یا خیر؟

      نگهداری رسید خرید تا زمان چاپ کردن رمزها توسط دستگاه بسیار ضروری می باشد تا در صورت مخدوش شدن رسید فروش بتوانیم رمز خود را از پشتیبانی شارژ دریافت نماییم.

    • اگر شارژ خریداری گردید و در هنگام دریافت رسید فروش رول دستگاه به اتمام رسید باید چه کارهایی باید انجام دهیم؟

      با شماره تلفن پشتیبانی تماس گرفته و به کمک رسید خرید که در مورد فوق نسبت به نگهداری آن تاکید شده بود، شماره سریال شارژها را اعلام نموده و رمزهای آنها را دریافت می نماییم.

    • در صورت بروز مشکلات مختلف و تماس با شماره تلفن پشتیبانی، به دانستن چه اطلاعاتی از دستگاه پایانه فروش خود نیازمندیم؟

      همانطور که می دانیم دستگاه پایانه فروش شامل سه شماره پایانه (ترمینال) می باشد: 1- شماره ترمینال اصلی که جهت تعریف در دستگاه پایانه فروش کاربرد دارد. 2- شماره ترمینال شاپرک که در رسیدهای خرید، مانده حساب و پرداخت قبوض وجود داشته و دانستن آن بسیار ضروری است. 3- شماره ترمینال شارژ که در رسیدهای خرید و فروش شارژ وجود دارد و درپیگیری موارد خرید شارژ کاربرد دارد.

  • درگاه اینترنتی
    • اگر تراکنش با موفقیت انجام گرفت ولی سرویسی دریافت نگردید چه اقداماتی باید انجام دهیم؟

      لازم است شماره فروشگاه اینترنتی از امداد مشتریان گرفته شده و پس از تایید پرداخت به صورت سیستمی، سرویس لازم از فروشگاه دریافت شود.

    • اگر مبلغ پس از انجام تراکنش از حساب کسر گردید و در سایت تراکنش ناموفق نشان داده شد چه کارهایی باید انجام دهیم؟

      باید با امداد مشتریان تماس گرفته تا از طریق واحد رفع مغایرت اقدامات لازم صورت پذیرد.

    • در صورت دریافت درگاه اینترنتی، سایت پذیرنده باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

      باید توسط نرم افزارهای امنیتی، وب سایت پذیرنده ایمن گردد به نحوی که از بروز هرگونه سوء استفاده احتمالی جلوگیری نماید.

راه‌کارهای نوآورانه

 

این روزها، سازمانی موفق است که می‌تواند در سریع ترین شکل ممکن ایده ای را خلق و پیاده سازی کند.  
ارتباط فردا با این رویکرد محصولات، خدمات و راهکارهای نوآورانه خود را در حوزه پرداخت و بانکداری دیجیتال ارائه می دهد.

 


بیشتر بدانید
  • پرداخت الکترونیکی

    با گسترش خدمات بانکی و فراگیر شدن اینترنت و موبایل‌های هوشمند، استفاده از ازاین نوع پرداخت به دلیل کاربردی بودن در میان کاربران بیشتر شده است. ارتباط فردا با پیاده سازی بالاترین تجربه کاربری و سطح امنیت ابزارهایی مانند اپلیکیشن‌های پرداخت مانند همراه‌کارت، درگاه پرداخت موبایلی و درگاه پرداخت اینترنتی را به کاربران و کسب و کارها ارائه می‌کند. 

  • بانکداری دیجیتال

    دیجیتالی کردن خدمات بانکی و ارائه آن در بستر آنلاین از اصلی ترین ترین مفاهیم بانکداری دیجیتال است. شرکت ارتباط فردا با پیاده سازی و توسعه پیشخوان مجازی مبتنی بر تلفن همراه و وب این مفهوم را برای کاربران پیاده سازی کرده است.

  • مدیریت مالی فردی

    یکی از خدمات ارتباط فردا طراحی و توسعه اپلیکیشن هدف است. این برنامه به افراد جامعه کمک می‌کند که با مدیریت هزینه ها و درآمدهایشان به تعادل بهتری در زندگی شخصیشان برسند. هدف با به تصویر کشیدن دارایی‌ها کمک می‌کند که افراد تصمیم گیری های درستی در مورد سرمایه گذاری‌ها یا پس اندازهایشان داشته باشند

  • بانکداری اجتماعی

    بانکداری اجتماعی یکی از ترندهای بازار مالی و بانکی امروز است. روندی که در آن، شرکت‌های فعال در حوزه بانکی و پرداخت برخی سرویس‌های بانکی را از کانال شبکه‌های اجتماعی به مشتریانشان ارائه می‌دهند. بدون توجه به سودرسانی، اهداف اجتماعی و آگاه‌سازی مشتریان را دنبال می‌کند. ارتباط فردا نیز با پیشروی در این زمینه با رویکرد ایجاد ارزش‌های و ارائه خدمات بانکداری در این مسیر حرکت می‌کند.