اخبار و رویدادها

16 شهریور 1395

نظرسنجی متفاوت در مرکز نوآفرینی فردا

الوین نام یکی از تیم‌های حاضر در فضای کارگروهی مشترک مرکز نوآفرینی فردا، فینوا است که با راه حل‌های جدید فرآیند مشتری‌مداری را برای مجموعه های خدماتی ساده کرده است. نخستین محصول آن‌ها سامانه‌ای برای سنجش رضایت مشتریان است که در بانک‌ها و دفاتر ارتباط با مشتریان به شدت مورد توجه قرار گرفته است. مشتریان پس از دریافت خدمات و در زمان خروج از مجموعه، میزان رضایت خود را از طریق کیوسک‌های فیزیکی که در مکان مناسب قرار داده شده است نظر خود را اعلام می‌نمایند. برای جمع‌آوری نظرات به شکل خلاقانه‌ای از شکلک‌های احساسی متداول در شبکه‌های اجتماعی استفاده شده است. این ایده مشتریان را در اولین نگاه به نظر دادن ترغیب می‌کند و حس خوب این تجربه فراموش همراه مشتریان خواهد بود. نتایج نظرسنجی لحظه به لحظه گزارش می‌شوند و مدیران مجموعه‌ها می‌توانند شعب خود را از نظر مشتری‌مداری مقایسه کنند. نحوه دسترسی به گزارشات هم بسیار ساده است و از طریق کنترل پنل سایت الوین به نشانی www.elwin.ir  از هر کجا و در هر زمان امکان پذیر است.

ارزش اصلی محصولات الوین در ترکیب سادگی و کارایی است. سادگی را می‌توان هم در طراحی کیوسک و هم در نحوه ارائه گزارش‌ها دید. بچه‌های الوین امیدوار هستند تا با این محصول بتوانند فرهنگ نظر دادن و کیفیت نظرسنجی و بالا بردن راندمان را در بین مجموعه‌های خدماتی کشور زنده کنند.

یکی از کیوسک های هیجان انگیز تیم الوین از 3 ماه قبل در فینوا نصب شده است و در این مدت فینوا توانسته‌است، بازخوردهای خوبی از تیم‌های حاضر در فضای کارگروهی مشترک داشته باشد و در جهت بهبود فضا از نظرات تیم ها استفاده کند.